واكنش داوود رشیدی
------------
**************
.
------ --------------
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

واكنش داوود رشیدی: آكادمی بازیگری ابهامات بسیاری دارد



داوود رشیدی در پی انتشار گزارش«آكادمی بازیگری راه جدید ستاره شدن» تاكید كرد: ابهامات بسیاری درباره این مسابقه بازیگری وجود دارد و امیدوارم موسسه برگزار كننده قبل از هر كاری این ابهامات را رفع كند.

رییس انجمن بازیگران سینمای ایران ادامه داد: وقتی نه اساتید ، نه داوران و نه برنامه های یك مسابقه مشخص نیست، ناخوداگاه این فكر به ذهن افراد می رسد كه آن موسسه یك مسابقه ی ساختگی را برگزار می كند.

وی با اشاره به اینكه موسسه مذكور اعلام كرده كه برای برگزیدگان هر مرحله كلاس آموزشی یك ساعته برگزار می شود، تصریح كرد: مفهوم كلاس بازیگری یك ساعته چیست؟ مگر می شود حتی یكی از نكات بازیگری را در طول یك ساعت یاد داد؟ اصلا حتی اساتید این كلاس ها و حتی شهریه آن ها مشخص نیست و همه مسائل به آینده موكول شده است. فكر می كنم این یكی از ابهامات مهم این مسابقه است.

رشیدی سپس به اعضای هیات داوران این مسابقه بازیگری اشاره و عنوان كرد: اگر این موسسه فقط می خواهد یك مسابقه برگزار كند، چرا قبل از اطلاعیه اش، حتی اعضای هیات داورانی كه می گویند افراد معتبری هستند را مشخص نكرده است؟ یعنی یك علاقمند شركت در مسابقه بازیگری نباید بداند كارش توسط چه كسی داوری می شود و حتی هزینه شركت در هر یك از مراحل چیست؟

رییس انجمن بازیگران سینمای ایران در پایان این گفت وگو تاكید كرد: برای بازیگر شدن باید راه مشخصی طی شود. با این ابهامات امیدواریم كه این طرح مانند بعضی از طرح های گذشته فقط برای استفاده از علاقه جوانان به بازیگری و دریافت پول نباشد.

 





:: موضوعات مرتبط: واکنش داود رشیدی , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
-------------------------------
--------------------------
ن : سجادرشیدی
ت : پنج شنبه 6 فروردين 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی